Nieuws
Nieuwsarchief 2011
Gratis workshop Personal Branding
Gratis workshop Personal Branding
Op vrijdagavond 14 oktober geeft Marloes Halmans een Workshop Personal Branding. Aanvang om 20.00 uur. Deelname is gratis.
Personal Branding: je hoort er steeds vaker over. Wat is het nu eigenlijk en wat moet je ermee? Wat is het belang van Personal Branding voor mij als werknemer, werkzoekende professional of ondernemer? En hoe maak ik van mezelf een merk?
Deze vragen staan centraal tijdens de gratis workshop die Marloes Halmans op vrijdagavond 14 oktober geeft in Wijkhuis ’t Brandpunt in Helmond - Brandevoort. Marloes vertelt: “In mijn praktijk voor loopbaancoaching HALMANS Loopbaanadvies, werk ik vanuit het motto: durf de beste versie van jezelf te zijn en maak daar werk van. Mijn ervaring is dat veel mensen worstelen met de vraag wie zij zijn, wat hun sterke punten zijn en wat ze willen bereiken in hun werk. Personal Branding helpt je om de antwoorden op deze vragen scherp te krijgen en hierdoor je loopbaan gerichter vorm te geven. Personal Branding houdt in dat je je kwaliteiten en toegevoegde waarde kent, weet hoe en waar je die wilt inzetten en dit overtuigend kunt presenteren aan je werkgever, potentiele werkgevers of je klanten.
Tijdens de workshop wordt het begrip Personal Branding verkend. De deelnemers krijgen de stappen naar het vormen van een eigen merk aangereikt en gaan (inter-) actief aan de slag voor een eerste verkenning van hun eigen “brand”.
Deelname aan deze workshop is gratis. De workshop vindt plaats in Wijkhuis ’t Brandpunt op vrijdagavond 14 oktober. Aanvang: 20.00 uur. Aanmelden kan via Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien.